fredag 3. april 2009

endelig helg;-)

og ikke minst snart påske;-) jippi...

Nå har jeg endret utseende på bloggen - nok en gang. Var litt artig å leke seg litt. Ble kanskje litt i meste laget med denne bakgrunnen, men den skal få sin prøveperiode den også...

Har fått malt en del stempelmotiv de siste dagene, og blitt helt ferdig med to valentineskort. Tenkte jeg skulle gjøre som noen av disse langtenkte og lure menneskene - nemlig begynne å lage noen julekort allerede nå:-) Det er jo en helt utrolig genial ide!!

Har fått masse inspirasjon og ideer til nye prosjekter fra det nyeste Ett Trykk. Måtte også innom blogen til Gunnhild J. Gjessing Bay som var gjesteartisten i denne utgaven. Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for den dama. Makan til kreativitet da... Kortene hennes er så utrolig nydelige;-)

bloggen hennes kan leses på http://stempelglede.typepad.com og er virkelig verdt et besøk!!!

god helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar