søndag 3. november 2013

Elendig blogger...

Tiden flyr bare så alt for fort forbi... glemmer  helt at denne eksisterer.
Med to småtroll i hus (barnet og tolleren) er det lite tid til overs til kortlaging dessverre;-( Mye pga litt omorganisering av rom også, så kontoret er ikke helt fremkommelig til noe som kan minne om kreative krumspring. Meeeen, det kommer seg sakte men sikkert så jeg håper det ikke er lenge til jeg kan sitte der og høre lydbøker og lage noen kort. Har vært og snopt et par skjønne nye stempler som jeg gleder meg til å prøve ut!
 
Strikking derimot er veldig lett å få til;-) Det kan man ta opp litt innimellom alt, så de siste to årene har det blitt produsert litt. Skal prøve få oppdatert litt med bilder etter hvert;-)




1 kommentar:

  1. Wow, så store de er blitt begge to!
    Det er ikke bare du som er treg til å blogge.
    Jeg er heller ikke av de mest effektive, men hopper ut og inn ved anledning!
    Hilsen fra Bergen!

    SvarSlett