tirsdag 21. april 2009

lykke...

For en deilig dag;-)

Først får jeg beskjed om at nye toalettet kan leveres i morgen, og ikke om 1,5 uke som ble sagt. Så var jeg ute på butikken og fant meg et nytt flott laminatgulv som ser ut som svære fliser. Meget fornøyd. Så fant jeg ut at jeg skulle stikke innom interiørbutikken for å se om de kunne ha noe tapetrester som jeg kunne få billig. Haha gjett om jeg var heldig... jeg kom hjem med fire ruller tapet til under prisen av 1 rull. Litt flaks skal man jo ha... Så nå skal jeg pusse opp gangen i samme slengen... Jippi;-)

Så fant jeg og min gode nabo ut at vi skulle ta oss en tur i skogen. Vi er så heldige at vi har en nydelig skog rett bak huset, stor er den og, med mange turmuligheter. Vi hadde oss en god og lang tur og det gjorde godt i kropp og sjel... Dessverre så var/er kameraet fullstendig utladet, og min gode trollmann har "gjemt"laderen, så kameraet måtte dessverre være hjemme...


Og så.... når jeg kom hjem og åpnet bloggen min så ble jeg så glad for å se at jeg hadde fått enda en kommentar. Kommentarer varmer jo alltid så godt, spesielt for sånne nye bloggere som meg... Men denne var spesielt hyggelig. Nancy har nemmelig gitt meg en AWARD! Åååå den varmet skikkelig godt skal jeg si.... Jeg må benytte muligheten til å takke nok en gang... Her er Awarden

Nå skal jeg finne ut hvem de resterende 9 personene som skal få den er, for den ene er soleklar.. den går i retur til den skjønne avsenderen;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar