tirsdag 14. april 2009

tirsdag og snart helg igjen...







Jammen fløy ikke påsken over på et øyeblunk! Men jeg kan ikke klage, jeg har hatt en meget fin påske. Fått tid til å kose meg med kortlaging og dekorering av blikkbokser har jeg også fått tid til. Akkurat nå har jeg lagt til en flott ramme rundt noen av bildene mine. Denne har jeg lastet ned fra http://kristineskort.blogspot.com/2008/11/adobe-photoshop-tutorial-2-how-to-make.html. Tusen takk Kristine for inspirasjon og tips og triks. Og ikke minst disse fine rammene;-) Jeg må få satt det på dagsorden å lære meg å lage egne slike;-)

Forresten så skinner solen nyyydelig i Bergen i dag, og vi skal få temperaturer opp mot 16 grader påstås det! Deilig å være bergenser på slike dager.....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar