torsdag 9. april 2009

påskeferie

Ååå så godt det var å sove lenge i dag... Og når jeg endelig kom meg ut av senga så hadde den skjønne mannen min kaffen klar. Det er så kjekt med slike små skjønne gleder i hverdagen;-)
I dag skal jeg bruke dagen på hobbyrommet. Satt og surfet litt innom mange flotte blogger i går og hentet mye inspirasjon. Men først skal jeg prøve å lage en liten organisering av rotet der oppe.
Så skal jeg bare kose meg med å lage kort og få brukt noen av de nyeste stemplene. I tillegg er det et dagsmål å få satt opp pc'n som nå har stått i tre uker etter at den kom hjem fra rep. Den kan laste inn bilder i bloggen, mens denne gamle horven her bare kan laste inn gamle bilder. Hehe godt jeg har litt sjokolade i huset med å mye på tapeten i dag;-)
Håper alle sammen for en riktig flott dag og har en strålende påske;-)

Ps det er "nesten" sol i Bergen... et lite kraftig vindpust i skylaget hadde gjort seg... da ville disse skyene måttet flytte seg og solen kunne skint gjennom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar