fredag 10. april 2009

en strålende dag i solen

Etter litt for lite søvn grunnet noen kreative krumspring til langt på natt så fant jeg ut at det var på tide med en liten fjelltur. Så jeg hoppet i bilen for å besøke min beste venninne som var kommet fra Våler i Solør for å feire påsken på hytten på Kvamskogen.
Der oppe skinte solen og varmet skikkelig godt. Det var alldeles nydelig å sitte på terrassen og virkelig nyte vårsolen. Jeg skal få lagt ut noen flotte bilder etterhvert. Hun hadde også med seg to av "barna" nemlig hundene Doffen og Evita.
Og herr Alexandersen (det er hva vi kaller guttungen hennes) ble meget glad for det hjemmelagde påskeegget sitt. Jeg måtet prøve meg på å pynte en eggekartong. Hehe resultatet kunne nok ha vært mye bedre, men de sier at øvelse gjør mester.

Når jeg nå satt her i sted fant jeg en link til denne nydelige bloggen;-) En interiørblogg med masse flotte bilder, koselige ord og flott inspirasjon. Selv så elsker jeg ord, gjerne på vegg eller møbler. Ord er noe av det flotteste jeg vet;-) Og her fant jeg mange gode tips nå som jeg skal igang med oppussing av halve huset:)

Håper alle sammen har en strålende fin påske. Nå skal jeg rett og slett snart i seng, heeh har fått for mye fjelluft;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar