onsdag 6. mai 2009

Tra la la... hoppende gla'

Først så lå der en flunkende "ny" Pondus bok Eliteserien 2 i postkassa og ventet på meg.... Tra la la sånt blir man skikkelig gla'a..... Så måtte jeg en liten tur innom Hobbykroken. Der var jeg så heldig at de hadde fått inn de nye stemplene fra Stempelglede. Der fant jeg hjertene som jeg har siklet etter helt siden siste nr av Ett Trykk kom for salg, nemlig Grunge Flourish Hearts... De er simpelthen vakre! Nå skal jeg begynne på to bryllupskort. Min kjære har en ekstremt lang jobbedag i dag, så når han kommer hjem tidlig nattestid så skal han få fersk eplekake;-) For min snille mann kjøpte nemlig nytt nyyyyydelig middagsservice til meg i går. Det er vidunderlig nydelig. Og det passer strålende til det nye Hardangerbestikket som jeg har tenkt å ta frem og bruke til hverdags. For kunsten er nemlig å få hverdagen til å bli en fest, for det er flest hverdager;-)

1 kommentar:

  1. Ååå for en herlig holdning, Merete;O)
    Heldig er han som har ei så flink kone...
    Kos dere, og nyt de små gleder, klem, Nancy.

    SvarSlett