fredag 8. mai 2009

to nye kort

Huff og huff... her i Bergen er det skikkelig trollvær... Det regner og blåser sånn at jeg føler for å holde meg fast innendørs;-( Men, aldri så gale at det ikke er godt for noe... for jeg har fått ferdig to kort;-) Endelig fått brukt de nye stemplene;-)

I slutten av mai skal vi i bryllup. For en gangs skyld så har jeg laget ferdig kortet på forhånd, hehe i motsetning til å stresse i siste liten...

Jeg så denne artige formen på kortet i et blad for en tid tilbake. Synes den passet seg godt til et bryllupskort.

Jeg har brukt hvit shimmer Bazill og mønsterark fra Nille. Jeg har brukt stempel fra Stempelglede, Grunge Flourish Hearts som jeg har stemplet på vanlig papir. Klippet ut rundt hjertet og limte dette på en bokside som jeg har krøllet og svertet.
Sløyfen er limt bak panelene og så har jeg pyntet med blomster og knapper. Blomstene er noen fra Papirgleder og noen fra Hobbykroken. Sløyfen er kjøpt på en stoffbutikk.


Det første hjertet er stemplet med Fluid Chalk Creamy Brown. Det andre hjertet er stemplet med fargen Magenta. Jeg klippet ut det andre (lille) hjertet og limte det oppå det første med 3D puter.

Inni kortet har jeg brukt de samme fargene til å stemple det lille hjertet og så har jeg brukt bordene til å stemple kantene med.
På den ene siden har jeg skrevet et dikt på data (ikke selvkomponert altså) og limt dette på. Andre siden er pyntet med et papirhjerte og nok engang stemplet det lille hjertet og limt dette på;-)




På baksiden fikk jeg jammen meg plass til å stemple hjertene enda en gang;-) Hehe jeg har gått litt amokk med disse hjertene. De er så utrolig nydelige. Og så tenkte jeg at jeg sikkert slapp unna med det siden det tross alt er et bryllupskort;-)


Jeg klippet ut et lite hjerte i papir som jeg limte en liten hånd som sier håndlaget og skrev navnet mitt under;-) Kanskje på tide å kjøpe seg et personlig stempel???

PS jeg aner ikke hvorfor dette siste bildet er helt feil vinkel, jeg får dette problemet innimellom selv om bildet er "rett vei" på data'n. Gode tips mottas med stor takk;-)

Håper alle får en strålende flott fredag og helg;-)

Takk for at du titter;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar