torsdag 10. juni 2010

Dagens beste???

å jo bare le egentlig...
Her har jeg laget et kort til en utfordring... *ler* det store spørsmålet er bare hvilken utfordring?? Den finner jeg nemlig ikke igjen *flirer godt*. Jeg har hørt om ammetåke, men lurer på om det finnes noe som heter bryllupståke? Det er bare rot og tåke i topplokket om dagen, glemmer alt mulig som ikke er skrevet ned og føler på generell basis at hjernen har tatt en form for ferie eller er ute av drift. *ler* jaja, i dag er det bare en mnd igjen til bryllupet, satser på at ting går tilbake til "normalen" når alt er vel gjennomført;-)

Så til kortet, stempel er fra WOY og er fargelagt med Touch Markers. Arket er jeg usikker på hvor er fra, det var en liten rest. Har brukt borderpunch fra MS og pyntet med litt sløyfe. På innsiden har jeg stemplet noen swirler (husker ikke hvem de er laget av) og så har jeg laget en liten lomme hvor man evt kan ha penger eller noe annet;-)






I dag har jeg fri så jeg tenkte jeg skulle prøve få unna litt husarbeid og så skal jeg sette meg ut i solen med touch markerne og fargelegge noen stempeltrykk,-) Kanskje jeg klarer å sitte iro lenge nok til å få litt farge;-) Kan jo ikke gå i ett med brudekjolen *flirer*

Ha en strålende dag;-)


1 kommentar:

  1. Kjempe flott kort, og WOJ-musa er jo bare sååå herlig :)

    SvarSlett