mandag 21. juni 2010

aaah det er snart sommerferie...

og en av de desidert største fordelene med å jobbe på skole er den laaange sommerferien;-)
Skjønt, jeg har ikke heeelt klart å bestemme meg for om jeg skal fortsette etter sommeren eller om jeg skal søke jobb som ingeniør igjen. Uansett så skal jeg ha en deilig ferie å bestemme meg på.
Nå får jeg jo også god tid til de siste bryllupsforberedelsene. Nå om dagen går det i øving på å sette opp blomster til borddekorasjonene. *kremt* jeg ble ikke født med grønne fingre, men gjør noen tapre forsøk. Slo heldigvis fra meg å lage brudebuketten selv. Kjolen er aaalt for fin til at jeg skal sulle sammen en halvgjort bukett. *flirer* fotografen ville sikkert protestert og ikke latt den være med på bildene...

I går gikk jeg og min kjære lettere amokk på blomsterbutikken. Der var så mye fine blomster som bare *måtte* være med hjem... Overraskende (haha) nok så var der myye råååsa blomster gitt. Merkelig det der...

I dag er det innkjøp av paviljong som står for døren. Min kjære har ønsket seg en såå lenge at nå er det på tide. Det er jo også litt kjekt å pynte litt opp i nye huset også da. Her kommer vi nok til å slå gode lange røtter;-)

Et par bilder av gårsdagens planteøkt...

 Jeg eeelsker georginer... Fant i fjor ut at om jeg planter dem i glatte krukker eller i de gamle kasserollene til min kjære, så kommer ingen stygge brunsnegler for å spise dem.


 En liten balje måtte også få blomster, en georgine og en gul spansk margeritt...


 Veeeldig fornøyd med denne. Spesielt med den stooore georginen (dahlia). Aner ikke hva de andre heter, men de var fiiine...


 Veldig fornøyd med meg selv her, to forskjellige hengeplanter, en georgine og en som jeg ikke aner hva er *ler* men fin var den...


Enda en spansk margeritt, her i selskap med en hvit blomst som ligner på en prestekrage. Oi oi så flink jeg er med blomsternavn...

Min gode lille hjelper. Hun fant denne potten meget fin til å ha på hodet og løp rundt med denne;-)

Ha en strålende fin dag i solen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar