mandag 22. juni 2009

WOY challange 35




Endelig litt nytt kreativt fra denne fronten også;-)
Takker for alle fine kommentarer fra dere;-)

Fant ut at det var på tide med en ny WOY challange igjen. Denne uken var det Paper Piecing som var oppgaven. Har gjort et lite tappert forsøk, men er ikke helt overbevist om denne piecingen holder standarden;-)

Motivet er WOY som er malt med Le Plume. Tekststempel er fra Kreativ Hobby og Papirloftet. Svirler fra Autumn Leaves. Her fikk jeg også prøvd min nye Martha Stewart punsh, endelig fikk jeg meg en sånn jeg og;-)
Min Silhouette har kuttet ut "panelene"
.................
It's time to try another WOY challange, it has been a while since my last entry.
This weeks challange was paper piecing. I'm not quite convinced that my piecing technique is up to date;-)

Stams are from WOY, Kreativ Hobby, Papirloftet and Autumn Leaves. Colored with Le Plume. And I finally got to try out my new Martha Stewart punsh;-) The panels are cut out using Silhouette.

Thanks for looking;-)

2 kommentarer:

  1. Nydelig, Merethe:O) Rosa og lekkert! Velkommen tilbake;O) Håper alt står bra til.
    Ha ei strålende uke.
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  2. a beautiful card, wonderful paper piecing. hugs rachxx

    SvarSlett