mandag 29. juni 2009

aaah sommer og sol

og ferien nytes til det fulle;-)
Til og med i Bergen skinner solen som bare det. I går ble årets første bad tatt! Det er ikke verst for en "vassfis" som meg (les: badepingle). Man kan trygt si at FRISKT er ordet som beskriver opplevelsen best... Prøvde få min firbeinte datter til å svømme, men det synes frøkna lite om foreløpig. Hun går mer en villig uti vannet, men bare så langt som hun kan gå. Når fotfestet forsvinner så tar hun båndet i munnen og rømmer på land igjen.
Lite kreativt foreløpig, men har et par prosjekter som skal bli gjennomført de nærmeste dagene håper jeg;-)
Denne telleren på siden min lurer jeg på om er litt ute av kurs, eller kanskje jeg har stilt den helt feil?? I følge Norsk Skrapptopp så er der flere sidevisninger på mine sider enn hva telleren min påstår. Jeg tror jeg stilte den på unike sidevisninger (ikke skal telle samme IP adresse mer enn en gang). Hva har dere andre satt deres til? Unike visninger eller alle visninger?
Nei, nå må jeg få kroppen ut i solen igjen... holder på med prosjekt "bli brun på bena". Der skjer mye på den festlige fronten i sommer, og bena hadde hatt godt av litt sol til den nye hvite sommerkjolen...
Håper alle har en strålende dag og kan nyte finværet

3 kommentarer:

  1. Hei Merethe:O) Nyte sommervarmen og finværet er jeg en mester til;O) Putter ungene i et basseng med vann, gir de forfriskninger i flytende skåler(frukt), så tar jeg med meg noe utstyr og stempler og farger i sola:) Da får jeg roet ned rastløsheten som kommer når jeg soler meg, får unnagjort motivet til neste kort, og er egentlig veldig fornøyd!
    Kos deg i varmen, og lykke til med de brune beina;O)
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Tusen takk for kjempe koselig kommentar i min blogg*klem* ... Om både kort og dyr ;)

    Måtte jo se litt på dine kreasjoner og fy fela for noen flotte kort du lager *dåååån*

    Og Rikke, sååååå nyyyyyyyydelig!! Passende danme til min hårete herremann *fnis*

    SvarSlett
  3. Hei igjen:O)
    Jeg har fått en utfordring, som jeg velger å sende videre til bl.a. deg:O) Håper du tar den med et smil;O)
    Klem, Nancy.

    SvarSlett