søndag 25. mars 2012

Nøstebarnsdress

Jeg måtte prøve meg på den herlige dressen i Nøstebarnsboken. Strikkemanien fortsetter for fullt her i huset. Snart har vi garn nok til taket, i følge min kjære mann. Litt overdrevet vil nå jeg si *fnis* Mens jeg gikk gravid fikk jeg litt hamstringsbehov. Når klær og ting til småen var innkjøpt fortsatte hamstringen på garn... Til gubbens store fortvilelse og min glede <3 Så nå har jeg vært litt flink og planlagt mange prosjekter med garn fra "lageret".
Siden jeg nå var sååå flink å strikke denne fra lageret "måtte" jeg jo ha litt påfyll??? En liten tur på Pickles og en liten tur til byen ble litt ekstra garn til lageret...

Jeg og lille nurket var i byen og nøt finværet på fredagen. Da rakk mamsen også innom en hobbybutikk i byen som selger div papirsaker. Der fant jeg noen nydelige nye stempler fra Kort og Godt. Gleder meg til de blir tatt i bruk. Ikke lenge til pappan til nurket skal ut i permisjon nå, da satser mor på at papiret får sving på seg;-)





 Ha en fin søndag;-)

4 kommentarer:

  1. Jusses... du er flink til å strikke óg, du !
    Imponerende altså.
    Strikker stort sett bare sokker, jeg.
    Og Loppa, hun har det bra ?
    Kanskje du må strikke en dress til henne også, så hun ikke blir sjalu :)

    SvarSlett
  2. Har du lyst til at vi skal slippe å skrive inn disse dumme ordene, når vi kommenterer hos deg ?
    Gjør da følgende :

    1, Velg "utforming" / choose "dashboard"
    2. Klikk på "instillinger" / Click "Settings"
    3, Klikk på "kommentarer" / Click "Comments"
    4. Scroll til "Vise ordbekreftelse for kommentarer, " her velger du "nei" / find "Show word verification for comments?"
    and click "No".
    5. Klikk på "bekreft innstillinger" / click the "save settings".
    Ferdig / Done !!

    Tungvint ellers ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann skjønne du. Tusen takk for tilbakemeldingen! Jeg var skråsikker på at den ikke var aktivert hos meg *flirer* så feil kan man ta. Det værste jeg vet er blogger med ordbekreftelser. Nå tror jeg at jeg har fiksa det.
      Loppa ja, hun er noe for seg selv *flirer* hun hadde nok kledd en sånn dress hun også. Bare noen hadde fortalt henne hvor pen hun var i den så er jeg overbevist om at hun kry ville bært den;-) Kanskje jeg skal strikke noe til henne også ja *flirer* nok av oppskrifter å velge i

      Slett