lørdag 8. mai 2010

Sukkersøtt utfordring 83 - Til lykke med dagen

Nå er det på tide å være med i en ny Sukkersøtt utfordring. Alt for lenge siden sist nå.
Har snopt et nytt WOY stempel, synes denne lille musa er så innmari herlig. Var ikke fullt så enkel å fargelegge, men de sier øvelse gjør mester;-) I tillegg har jeg jo fått brukt min nye MS punsh, utrolig artige verktøy dette!

Arket har jeg fått av min skjønne svigermor, aner ikke hvor det kommer fra dessverre. Rammen rundt motivet er fra Kort og Godt, samme med gratulasjonsstempelet. På innsiden har jeg laget en liten lomme hvor man kan putte en aldri så liten pengegave;-)



Nå må jeg ut og nyte det fine været litt, så lenge det varer
Ha en strålende fin lørdag og takk for besøket;-)


5 kommentarer:

  1. Dette var søtt.
    Festlige detaljer og flotte farger.
    Ha en koselig helg...

    SvarSlett
  2. Ohlala, så lekkert kort da *sukk* Supert malt og nydelig ark!

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!
    Herlig motiv og stilig ramme....
    Synes kortet er skikkelig delikat...

    Klem, Gro

    SvarSlett
  4. Nydelig kort.
    Utrolig flott papir, og veldig stilig med lommen inni.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, Merethe!!
    Musa er bare så søt, og flott malt!
    Vakre papirer og like flott på innsiden som på utsiden!
    Ha en strålende tirsdag,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett