søndag 27. september 2009

Vært på mitt første kurs

Torsdag som var så fylte Papirgleder 5 år. Da måtte jeg jo stikke snuten utom for å kikke litt. Siden jeg først måtte på tur med den hyperaktive hunden så kom jeg meg jo litt sent avgårde. Heldigvis var de lenge åpen, og jeg traff midt i 50% tilbudet på stempler. Innmari digg, kom hjem med syv nye stempler;-) I tillegg med tips om at det skulle være kurs i fargelegging med Touch Markers. Fant ut at det var på tide med et lite kurs, jeg har ikke vært med på det før.
Det var en stor glede å delta på kurs, en sprudlende kursholder med mye inspirasjon og tips. Jeg er nå helt hektet på disse nye tusjene, de er jo innmari enkle og flotte å tegne med.
I morgen skal jeg klare få lagt ut bilde av noe av det vi tegnet på kurs i tillegg til et nytt kort. Kameraet har gått litt i vranglås her, så jeg får ikke tatt bilder.

Ha en strålende kveld videre

3 kommentarer:

  1. Hei Merethe:O) Det hørtes kjempe kjekt ut. Gleder meg til å se resultatet.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Hei Merethe(med h c",)
    Ville bare legge igjen en liten hilsen, når jeg først ramlet innom deg her på nettet.
    (verden er ikke stor)
    Veldig enig med deg, kurset var veldig kjekt. Jeg sitter på jobb nå, har laget mange blomster. Måtte innom siden til Torill for å se om jeg kunne få litt flere idèr.
    Artig med blogg. Har ikke fått skaffet meg det, men tror jammen jeg må det.. ;-)
    Lykke til med tusjingen....
    Hilsen Merete uten h

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Så kjekt at du ble inspirert, og at du ble fornøyd med kurset!!!
    Veldig hyggelig å hilse på, og de blomstene ble jo så flotte!!!
    Gleder meg til å se!
    hei hopp!!

    SvarSlett