mandag 14. september 2009

oi oi oi, skjerpings må til

Det får da være måte på lang sommerferie en kan tillate seg... Nå har jeg ikke vært innom bloggen på nesten to måneder. Huff og huff, skammer meg litt altså...
Har hatt for første gang i mitt liv, 2 mdn med sommerferie og guuuu kor deilig det har vært;-) Litt lite lønnsomt ja, men ubeskrivelig deilig... Etter flere år som student så har ikke sommerferien akkurat vært lang, har alltid måtte jobbe inn litt penger til året hver sommer. Hehe kan vel trygt si jeg har tatt igjen det forsømte denne sommeren;-)
Lite kreativt, annet enn oppussing, har blitt gjort, men noen artige nye hobbykjøp har jeg fått til. Sommerferie på østlandet og to gode hobbybutikker er en meget god kombinasjon;-) Skal legge ut bilde om litt.
Ser også at jeg har vært så heldig å få to awarder, disse skal jeg komme tilbake til og dele videre;-)
Utrolig mye flott å se rundt om i bloggene til de flinke kreative sjelene dere er;-) Mye flott inspirasjon å hente.
Ha en strålende dag videre
Ps har dere husket å benytte dere av stemmeretten??? Valg er viktig for demokratiet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar