søndag 3. mars 2013

et lite livstegn...

Tiden flyr fort med små barn i hus... nesten litt for fort.
På kortfronten har det ikke blitt produsert så mye å skryte av, og det som jeg har laget har jeg stort sett glemt å ta bilde av... og sånn går nu dagan;-)
 
Jeg har fått strikket en del, og har begynt på noen få syprosjekter. Men stort sett går dagene til hverdagsdill og kos med den lille, som nærmer seg 20 måneder.
 
24 juli ble dessverre siste dagen vi fikk ha Rikke-loppa, hun ble akutt syk. Her kan du lese mer i hennes egen blogg. Det har vært sorgens kapittel og et enormt tomrom. Så i går kom der en liten ny valp i hus, en Nova Scotia Duck Tolling Retriver som skal hete Fant. Han er en perfekt liten herremann og vi gleder oss til tiden fremover med ham;-)





 
Ha en fortsatt fin søndag;-)
Merethe og gjengen

2 kommentarer:


  1. Så nydelig liten valp!
    Den nederste heldressen hadde nydelig farge!!!

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å strikke, misunner deg der!
    Og så stor den vesle frøkna er blitt.
    Det var vondt å lese om Rikke-loppa.
    Syntes liksom jeg kjente henne på godt og vondt.
    Men vi får trøste oss med at hun har det godt i hundehimmelen.
    Der kan hun leke med min Tim!
    Gratulerer med ny hund, den var jo nusselig..
    Her i huset er det null scrapping, har lagt det på hylla!
    Nå er bloggen blitt en fotoblogg.
    Ta deg en tur inn, hvis du vil!
    Klem herfra.....

    SvarSlett