tirsdag 1. mai 2012

Krise...

Den bærbare pc'n har tilsynelatende gått over i pensjonistenes rekker... Her snakker vi plutselig bestemt AFP for laptoper... Etter litt konferering med min dataGuru og sjekk og gru på YouTube (fantastisk hva man finner der) så har jeg fått et såkalt "Black Screen-syndrom" noe som visstnok kommer av et utslitt hovedkort;-((( Gjentatte gjenopplivningsforsøk har vært fånyttes, nå håper jeg bare inderlig masse mye og veldig at jeg kan få koblet på en ekstern skjerm og få reddet de tingene som IKKE er sikkerhetskopiert. Heldigvis er mye tatt backup av (fordi min dataGuru egentlig skulle fikse og trikse litt). Meeeen, det er jo en liten mnd siden jeg gjorde det sist så der er maaaaange bilder som står i fare for å ryke til;-(((



MEN, bak skyen skinner alltid solen sies det? Eller?? Det har i alle fall vært nydelig solskinn på vestlandet i dag. Har tilbragt mye tid på terrassen og slikket sol mens mitt søte lille nurk har sovet i vogna i utrolige 2,5 timer!!! Og nå har jeg akkurat kommet inn etter en nydelig kvelds-trill-trall;-) Nå har jeg installert blogger for Iphone så får jeg se om det er noe jeg får til;-)

Ha en super fin kveld videre



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar