tirsdag 15. februar 2011

Livstegn

Du vet det er lenge siden sist du blogget når hele blogger har prestert å "fornye" seg siden sist *ler*. Akk ja, noe superflink daglig blogger er det vel meget tydelig at jeg ikke blir;-)

Har vært en del å henge fingrene i, og så har jeg vært så uheldig å bli syk og. Er nå inne i andre omgang av denne hersens sesongforkjølelsen. Satser med dette på at jeg snart har gjort mitt på denne fronten...
Det å jobbe på skole med maaaange elever i denne snyltatiden taler jo ikke til min fordel, men sånn går det.

Har vært liten tid til store kreative prosjekter, men noen små har der da blitt. Skal snart få sullet meg til å få lagt ut bilder. Har nemlig et lite problem, den stasjonære pc som har all bilderedigering har tatt mer eller mindre kvelden. Min utrolig snille nabo har sagt seg villig til å "pusse opp" pc'n, problemet er jo bare at jeg ikke har fått tid til å sette meg ned å gå gjennom hva som skal reddes og flytte det over til alternativ lagring. Satser på jeg får begynt litt på det i morgen...

Nå er det tid for frustrerte fruer...
Ha en super kveld videre;-)

1 kommentar:

  1. Det var ikke i går, nei !
    Kjøp deg en liten ekstern harddisk og før over alt på den......
    Det skulle nok husbonden min ønsket at han hadde gjort.
    Hans nye pc hadde kræsjlandet skikkelig i helga.
    Vi var bortreist og den sto ikke på, likevel hadde alt blitt borte....

    Hvordan er det med Rikke? Alt vel ??
    Du må be henne gi en lyd !!

    SvarSlett