mandag 6. juli 2009

hvor forsvinner dagene?

Hm jeg lurer på hvordan jeg har hatt tid til å jobbe... disse feriedagene flyr jo avsted og etterlater seg mye ugjort. Nå skal vel sant sies at jeg har jo ikke akkurat stresset heller;-) Virkelig nytt fint vær, tur på stranda, besøk og pitte litt kreativt har blitt gjort.

Ser på listene og møblene som venter på en runde el tre med malerkosten. Hm... ikke akkurat nå heller tenker jeg... Det er jo tross alt ferie;-)

På lørdag ville min kjære ta seg en tur med sykkelen (Harley) og etter et lite hint, så gikk han innom på Papirgleder og kjøpte litt "snop" til meg;-)




Tra la la... da ble jeg hoppende gla...
Jeg har fått Touch Markers, ark som jeg kan tegne på, ny stempelpute OG et stempel;-) Så i dag skal jeg være "snill pike", han skal få eplekake (som han elsker) og få god middag;-)
Skal prøve få laget noen kort og snart. Nå har jeg en del ferdigmalte stempeltrykk som jeg kan lage litt kort med. På lørdag solgte jeg 5 kort også. Disse skjønne tantene til mannen min har visst dannet en fanklubb til kortene mine. Så det var litt morro;-)
Hva selger man egentlig disse kortene for? Noen som har en ide?
Jeg har gitt en del kort til Dyrebeskyttelsen som de skal få selge til inntekt for dyrene. De spurte hva de skulle selge dem for, men jeg måtte jo bare svare at jeg har ingen anelse...
Nei, nå er det vel på tide med litt lunsj i kroppen;-) Hehe hardt dette ferielivet gitt;-)
Ha en strålende dag
Tusen takk for alle fine kommentarer!

1 kommentar:

  1. Ikke noe rart at dem har lagd egen fanklubb, kortene dine er jo helt nydelige!
    Jeg pleier å ta 40 kr for vanlige kort. Har blitt fortalt at det er billig, men jeg synes det er en grei pris :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett