søndag 24. juni 2012

God St.Hans...

Feiret i ekte vestlandsvær... med parasoller! Ikke fordi solen var så sterk, men fordi regnet var plagsomt. Men ikke fullt så plagsom som den ekstremt plagsomme knotten. At det er mulig å bli så oppspist trodde jeg ikke, vanligvis står jeg lavt i kurs hos dem. Men i dag måtte jeg til slutt ta med lille nurket (som sov søtt i vogna) inn. Hjalp lite med både mygglys og -spiral og diverse diverse humbugerier... Men, det var utrolig koselig, selv om myggen plaget;-)

For et par dager siden lagde jeg et nytt kort som skulle leveres til en kollega som slutter. Deilig å få laget et kort igjen, selv om anledningen ikke var koselig. Må innrømme jeg synes det var litt vrient å finne på hva jeg skulle lage, men så kom jeg på disse Kenny K stemplene. De er råkul og brukenes til alt...

Dessverre har jeg ikke noe bilde av kortet, jeg lagde det ferdig onsdag kveld og det skulle leveres torsdag. Jeg bestemte meg for å ikke ta bilde før torsdagen, for jeg ville ta bilde i dagslys. Joda, lur ide, men hvem ble syk?? Og glemte få tatt bilde før en annen kollega hentet kortet???
Tilfeldigvis har jeg ett dårlig bilde tatt med mobilen, det jeg sendte for å vise at bestillingen var klar...

Akk ja sånn kan det gå... sånn helt plutselig...


Kortet er laget av en papirpose. Disse blir så røffe og kule synes jeg. Har brukt MS punsj på toppen. Kortet inni stemplet jeg med "Takk". Det var det mest passende jeg kom på. På fremsiden er det stemplet "du er unik".

Satser på mottakeren ble fornøyd med både kort og gave;-)


1 kommentar:

  1. Hallo du myggbefengte frue!
    Klør det?
    Her var det myggfritt, for jeg satte ikke min fot utenfor døra. Behøver vel ikke si at gubben var på jobb fra tidlig morgen til seine kvelden??
    Jeg fikk laget et kort i går, jeg. Ellers gjorde jeg ikke en flis!
    Men jeg har en god nyhet å dele med deg : Jeg har kjøpt leilighet i Hetlevikåsen i Loddefjord.
    I naboblokken der minstemann og lillegutten til mamman sin bor....
    Det var nå helt tilfeldig at det ble der, men han synes heldigvis det er greit!

    Det blir litt pendling på oss, i omvendt rekkefølge. Jeg inn til Øystese på jobb og gubben andre veien, når han har et minutt til overs.

    Og når han blir pensjonist om 3 år, blir det for godt. Planen er også at datteren, med mann og barn, skal flytte fra Stavanger til Bergen om et års tid. Det blir kjekt......

    Kortet var foressten fint!

    Klem herfra....

    SvarSlett